Pristatymas

Store24 prekių pristatymas

1.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes el. parduotuvėje Store24.lt, gali pasirinkti prekių pristatymo vietą į partnerių paštomatus arba gauti prekes Pirkėjo pageidaujamu adresu.

1.2. Prekių pristatymas yra mokamas.

1.3. Pristatymo kaina nustatoma kiekvienu užsakymu atskirai priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, užsakymo vertės ir prekių kiekio bei jų svorio.

1.4. Pirkėjui pasirinkus prekes pristatyti jo nurodytu adresu prekės pristatomos tik darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00 valandos. Pasirinkus prekių pristatymo vietą į partnerių paštomatus prekes galima atsiimti visą parą.

1.5. Užsakymas suruošiamas ir perduodamas kurjeriams per 1-4 darbo dienas nuo užsakymo suformavimo ir pilno apmokėjimo. Pristatymo laikas nuo perdavimo kurjeriams momento gali užtrukti 1-9 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo ir Pirkėjo adreso.

1.6. Labai didelių gabaritų siuntiniams gali būti taikomas 26,99 Eur pristatymo mokestis. Apie šį mokestį Pardavėjas informuoja Pirkėją raštu arba telefonu prieš pristatydamas prekes ir tik Pirkėjui sutikus su pristatymo sąlygomis toks užsakymas yra vykdomas.

1.7. Pristatymams į Kuršių Neriją kurjeriu taikomas papildomas 30,25 Eur arba 48,40 Eur mokestis, priklausomai nuo krovinio svorio.

1.8. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes pats, tais atvejais, kai Pirkėjas neturi galimybės priimti prekių, jas atsiimti gali Pirkėjo įgaliotas atstovas.

1.9. Prekių priėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti prekių būklę ir prekių kiekį. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Taip pat būtina surašyti laisvos formos prekės pažeidimo aktą, kurį abi šalys turi patvirtinti savo parašais. Pirkėjas tokiu atveju privalo per 2 darbo dienas nuo pažeidimo akto surašymo informuoti Pardavėją apie pažeidimo akto pildymo faktą.

1.10. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

1.11. Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

Prekių pristatymą organizuojame per partnerius

Gaukite užsakytas prekes į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus.

  • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
  • Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris AB „Lietuvos paštas“. Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
  • Į LP EXPRESS savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki 61cm x 74cm x 35cm.
  • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
  • Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.

Gaukite užsakytas prekes į namus (LP Express) visoje Lietuvoje.

  • Jūsų užsakytas prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneris AB „Lietuvos paštas“.
  • Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.
  • Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
  • Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką būsite informuoti.
  • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 30,25 Eur.
  • Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

Gaukite užsakytas prekes į OMNIVA siuntų savitarnos terminalus.

  • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
  • Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „OMNIVA“. Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
  • Į OMNIVA savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki 39cm x 38cm x 64cm ir svoris iki 30kg
  • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
  • Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.

Gaukite užsakytas prekes į VENIPAK siuntų savitarnos terminalus.

  • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).
  • Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „Venipak Lietuva“. Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
  • Į Venipak savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki 61cm x 74cm x 35cm ir svoris iki 10kg.
  • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
  • Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.

Gaukite užsakytas prekes į namus (VENIPAK) visoje Lietuvoje.

  • Jūsų užsakytas prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneris UAB „Venipak Lietuva“.
  • Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.
  • Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
  • Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką būsite informuoti.
  • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 48,40 Eur.
  • Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

Atmintinė siuntų gavėjams

  • SUSISKAIČIUOK DĖŽES. Pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

  • PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES. Ant pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas/kontaktiniai duomenys, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams. Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

  • APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES. Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“.

  • TEISINGAI INFORMUOK. Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta info@store24.lt.